Hong Kong Airport!

Sitter just nu i Hong Kong Airport, och den första kontrollen gick bra! Dock såg kinesen som kollade passetn väldigt konstigt på mej, och frågade vad jag hette. Han trodde nog att det va någon annan på bilden, passet är ju ändå 6 år gammalt nu.
(Kan ju dock erkänna att det inte gjorde mej lugnare inför USA kontrollen, för om dom misstänker här i Hong Kong att det är någon annan på bilden då undrar jag vad USA:s kontrollanter tänker...)
Återstår att se helt enkelt!
Denna flygresan kommer att ta oss ca 30 timmar totalt. Och när vi väl landar i LA kl 10.10 imorgon bitti så har vi yttligare lite tid att fördriva. För killen som vi ska sova hos slutar inte jobba förns 17.30. Så att vi kommer att va dödströtta imorgon det är ingen tvekan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej

vilken flygplats kommer ni till? och kommer ni vara i Dallas första tiden? Jag har nämligen spring break en vecka från och med fredag och på grund av diverse orsaker ser det ut som att jag blir kvar här i Fort Worth. Så hör av er och titta förbi om ni har lust!

kram

2011-03-08 @ 18:30:40
URL: http://johannaitexas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0