Igår va va på utflykt hela dagen!

William som vi har bott hos dessa 4 dagarna i LA, tog igår med oss ut på utflykt! Vi började dagen på Venice Beach som är en känd strand här i LA. Tyvärr så va det inte så många hunkar som tränade på Muscle Beach som vi hade hoppats på, men det va kul att se. Tog en promenad ut på piren där det fanns en del som stod och fiska. Och just när vi kom dit va det en man som fick en sting rocka på kroken! (Hade ingen aning om att dom simmade runt här.)
Önskar att vi hade haft en heldag på Venice för då hade jag velat hyrt en cruising cykel och bara glassat runt!
Efter Venice Beach så plockade vi upp Williams kompis Mike och åkte till Piknk´s för att äta lunch. Detta är en korvmoj som är ett känt landmärke i LA. Det har funnits här i 71 år och många kändisar älskar detta stället, det är  ca 2 timmars kötid för att få sej en hot dog. Vi hade dock tur och fick endast köa i ca 45 min, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra! Men det va en upplevelse, och dessa korvarna är inte som våra Denniskorvar hemma inte.
Sen avslutade vi dagen med en 2 timmars hayking i Hollywood. Ranyon Canyon hette parken som vi for till. Och det va verkligen en häftig upplevelse! Men hade utsikt över hela Los Angeles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0