Köss mej

Vi har haft en så himla mysig dag idag, vi hann med att både besöka The African Zoo och se det vackra landskapet i Sedona. Vi började med att besöka alla det Afrikanska djuren som just nu bor i Arizona! Det fanns både giraffer, lejon,tigrar,zebror,hyenor,björnar,ormar,pantrar och en noshörning och lite småplock.

Man fick även åka runt i en Safaribuss för att besöka en del av djuren. När man klev in i bussen så vart man tilldelad varsin morot så att man kunde få mata girafferna. Jag valde att stoppa min morot i munnen när giraffen va utanför min ruta på bussen, vilket resulterade i en riktigt giraffkyss. Sträft och sliskigt skulle man kunna förklara det.
Dom hade även en Tigershow som vi stannade till och tittade på.
Och påvägen ut så stötte jag på en giraff igen som även han va sugen på en blötpuss, och såklart jag ställer upp! Förlåt Brandon! :)
'
Vi hann ju även med att åka förbi Sedona påvägen hem, och vilket landskap! Helt otroligt vad vackert, ser verkligen fram emot Grand Canyon imorgon. Vi åkte till Red Rock Canyon som ligger i Sedona, tog en liten promenad i värmen och beskådade de otroliga bergen.

Kommentarer
Postat av: Anneli H

Vilka äventyr ni är ute på! Åhh giraffer dom är ju så fina - mina absoluta favoriter! Kramar!

2011-04-01 @ 11:16:48
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0