Måndag

Godmorgon!
Sitter just nu och äter en välförtjänt portion med havregrynsgröt. Denna morgonen började nämligen med en 1 timmes prommenad, riktigt bra start på dagen och en ny vecka! Fick även sällskap av min bätte hälft, och det gillar jag. Alltid roligare att power walka med sällskap!
Dock kan jag börja fundera om en släng av "fågelinfluensan" har invarderat staden, såg nämligen ca 11 st fågellik på den tiden vi var ute. Och det gjorde mej allt lite fundersam kan jag erkänna!
Idag är det trisst väder här i Scottsdale, innan så har vi haft värme som en svenska högsommar men idag vet jag inte vad som har hänt. Graderna har skjunkit betydligt och regnet hänger i luften. Det är grått och mulet helt enkelt. Men är det grått och mulet är det med andra ord en bra tvätt dag, så det är väl det första jag ska ta tag i!
Tvättstugan nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0