Sony familjen

Just nu så har vi fått tillökning i våran lilla Sony familj. Våran Nex3 har fått 2 st nya vänner att dela livet tillsammans med. Och vi är mycket nöjda över dessa små pärlor.
Vi kunde helt enkelt inte låta bli att köpa 2 st nya objektiv då priser va så betydligt mycket bättre än vad det är i Sverige. Så vi investerade i en 16-28mm och ett Fisheye objektiv. Vi köpte inte objektivet som va med ultravid vinkel eftersom det inte gjorde någon större skillnad på bilderna från 16-28mm objektivet. Vi investerade även i ett skyddslins, vilket kunde förlänga "livstiden" på objektivet, då det ej behöver ta lika mycket stryk.
Och igår så hittade jag även en ny kameraväska som jag bara inte kunde motstå. Ingen speciell egentligen, men mycket snyggare än den vi har nu! Och klart att jag inte kunde låta bli!
Jag va ju lycklig som ett barn på julafton efter våra nya Sony medlemmar!


Snart så kommer det förhoppningsvis upp lite nya bilder från våra nya vänner...


Tack så jätte mycket för alla kommentarer och tips som jag fick angående vårat köp. Det uppskattar jag verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0