Tex Mex

Vi hade en mycket trevlig kväll på en restaurangen igår, åt den bästa maten hittils på denna resan och drack en hel del god öl!
Eftermiddagen så gick vi vidare till en Pub i Down Town Scottsdale, lyssna på musik, och drack lite mera öl! Dom visade även Baseball på en storbilds TV på utestället och jag gjorde mitt bästa för att förstå mej på reglerna! Hade vart kul att gå och se en match nån dag.
Tanken va att vi skulle gå vidare och dansa Cowboydans, men eftersom jag inte hittade mina rätta boots så vart jag mycket glad när vakten i dörren inte ville släppa in mej och Brandon. Vi hade inte våra pass med oss och då va det inte lätt att komma förbi honom. (men man kanske ska ta det som en komplimang nuförtiden, inte varje dag man ser yngre ut är 21 år )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0