USA nästa!

Inatt flyger vi till USA!
Håll era tummar där hemma för att allting kommer att gå bra för min del i alla passkontroller!  För till Brandon kommer dom ju bara säga:
- Välkommen hem!
Men som min vän Vicky sa:
- Se nu bara till att inte nämna ordet BOMB, så ska nog allting gå bra!
Jag litar på Vickys ord, och ska tänka på vad jag säger! Inga grodor får hoppa ur den idag inte!
Jag kan inte förstå att jag snart är där, i USA. Landet som jag altid har varit så nyfiken på!
Låt det nya äventyret börja!


Jag kan flyga, jag är inte rädd!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Välkommen till staterna!

All heder till er som vågade hoppa bungyjump alltså, hade nog aldrig vågat själv! Fasiken vad bra gjort! :)

Kram

2011-03-08 @ 17:58:47
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0