Dålig

Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen nu det senaste dagarna. Jag har inte vart pigg alls, sedan i Fredags har haft sådan fruktansvärd magkatarr och detta är första dagen som det börjar vända igen. Så nu hoppas jag att det håller i sej och går och rätt håll. Jag antar att det är en del omedveten stress och oro som sätter igån det denna gången, inför hemresa, nytt jobb och allting som kommer genom resan hem till Sverige igen.
Man försöker ju att inte oroa sej alltför mycket, men det är ju svårt att inte tänka på det. Och hur som helst så kommer ju dagen då man måste hem, så är det ju bara!
Hur mår ni själva ?
Såhär har jag och Oreo kurerat oss det senaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0