Ikea

Jag kröp under täcket och hann läsa 4 sidor innan jag somnade som en stock. Vaknade precis upp och nu är klockan snart 19.00. Ooopppsss!
Innan regnet började ösa ner idag så vart planen att åka och titta på Kennedy Memorial i Downtown. Han vart ju nämligen skjuten här i Dallas och det finns en minnnesplats för honom.
Men vi ångrade oss och åkte till IKEA istället, och med oss följde även Johanna. Johanna lärde jag och Brandon känna på denna resan när vi va på en liten ö i Indonesien, och sen möttes vi även upp i Filippinerna. Så det va mycket kul att ses idag igen, hon bor och jobbar här i Dallas som Au Pair.
Så vi åt en köttbullelunch och köpte lite svenskt godis (Laktits,daim), Kennedy får vi helt enkelt ta en annan dag när det är skolsken igen!
Johanna,Brandon och Elena.


Mariann och Jag.


Godis hyllan, vilken hit!


Och så har dom även en del svenska råvaror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0