Prestonwood Church

Igår var vi ju som sagt i kyrkan, och att det var en upplevelse för livet det vill jag lova! För det första så var det ju en enorm kyrka (mera som en aula, om jag får säga mitt), jätte vacker och ståtlig!
Det var ett 100-tal människor där för att delta i gudstjänsten. Det var TV-kamror, TV-Skärmar, trummbås, enorm orkester,solo sångare, ett 70-tal i kören och ALLTING kunde du även följa LIVE via Internet! Det är ju helt otroligt, hela världen kretsar kring Internet.
Varken jag eller Brandon går ju i krykan hemma, men att komma därifrån oberörd var svårt. Här i USA så är det Memorial day idag, då man hyllar alla som har stupat och kämpat i kriget. Så gudstjänsten igår var lite inriktad på att hylla dessa hjältar!
Och att se det Amerikanska folket vara så STOLTA över sitt land, det är en mäktig känsla att få dela med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0