Sally Hansen Salon Effects

Sally Hansen har kommit ut med ett typ av lack som man klistrar på sina naglar som ger en känsla av att man har gjort sina naglar på salong.
Jag har sett dom i butikerna och även läst om dom på internet, så nu kände jag att det vart dags att prova för att se om resultatet verkligen blir så bra som det sägs.
Och jag måste erkänna att jag blev förvånad över resultatet, det var lätt att "klistra" på dom, dom sitter som berget och det vikigaste:
DOM ÄR SKITSNYGGA!
Så detta är någonting som jag verkligen kan rekommendera om man vill ha fina naglar för en liten summa, och du kan dessutom välja mellan en hel del olika motiv.
Själv valde jag zebralacket denna gången!

Kommentarer
Postat av: dorion

vart köper man det där? har jag inte sett i butikerna :(

2011-06-14 @ 23:36:02
URL: http://dardesign.se/blogg
Postat av: Emely

Jag köpte dom i USA när jag var där, finns hur många varianter som helst att välja mellan!

2011-06-15 @ 11:20:27
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0