Bosse

Nu på eftermiddagen så cyklade jag iväg till katthemmet för att hämta mera mat och kattsand till Bosse. Så frågade jag lite allmänt om hur det brukar gå till när man är Jourhem eftersom vi inte har hört ett ljud från dom sedan dom lämnade Bosse hos oss.
Då sa hon:
- Herre Gud, det är inte alls meningen att han ska vara så länge hos någon som han vart hos er. Ni måste skicka in bilder till oss så snart som möjligt så vi kan lägga upp han på hemsidan och se om någon önskar honom.
Men jag fick istället lite småpanik, ska han inte få bo med oss länge till!?
Jag kommer ju att bli jätte ledsen när han lämnar oss, och även om man har haft tanken i bakhuvudet hela tiden vill man inte tänka på det!
Han är ju så himla go!

Kommentarer
Postat av: Molly

Ta Bosse till din egen så? Han verkar trivas hos sig:)

2011-11-21 @ 00:06:53
Postat av: Emely

Jag önskar att vi kunde behålla Bosse, men eftersom vi inte riktigt vet om vi ska vara kvar i Sverige eller ut och resa igen så skulle det bara vara elakt mot honom. Det är ju då bättre att han får komma någonstans där han får stanna.

Även om jag önska att vi kunde låta honom stanna hos oss!

2011-11-21 @ 08:58:50
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0