Idé torka..

Har haft en paus på några dagar nu, som ni säkert märkt.
Helgen var jätte bra och bullarna jag bakade i Lördags vart kanon goda! Passade även på att bara scones när jag ändå var i farten.
Sen tillbringades Lördagen med lite shopping till neccesären från Make Up Store, fika med Emmilia och sen yttligare fika med kollegerna på Bulls innan jag och Emmilia gick hem till mej för att dega på soffan. Det blev en lugn Lördag med andra ord, vi lagade mat och ladda upp med godis och bara myste!
Sen i Måndags så har jag befunnit mej på hemmaplan, nämligen Norrtälje. Jag bokade nämligen en biljett hem i Söndagskväll då jag kännde mej lite nere. Så dessa dagarna har jag umgåts med min mamma och morfar. Idag var vi även på fika hos en barndomsvän som har fått bebis. Och även en kattunge!
På Fredag kommer även Brandon till Sthlm, och det är tur det för Jag Saknar Honom!


Såhär söt va kissekatten!

Kommentarer
Postat av: Ann

ja han va söt, vilka stora öron!! När ni är uppåt landet, ni kommer inte förbi i Västerås nåt? vore så kul att ses igen, saknar dej! puss å kram

2011-11-10 @ 08:02:43
Postat av: Evelina

Tack Emely för din kommentar. =)

Vi har väl alla våra perioder, men visst är det eländigt när de väl kommer. Kiss och bajs hela tiden! ^^



Attans att jag såg först nu att du vart uppe i Norrtälje. Annars hade jag letat upp dig och krävt en kaffepaus. =p Eller aah, kanske inte fullt så drastiskt.

Men du får mer än gärna hojta till nästa gång du är här uppe, om du vill och kan och så förstås.

Skulle vara kul att ses. =)

2011-11-21 @ 22:11:26
URL: http://ewwox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0