Söndagsfilmen

Kvällens Söndagsfilm kommer att bli Bad Teacher, hoppas på att man kan få sej ett gott skratt. Men jag har ju ett säkert kort att vila ögonen på i filmen hur bra eller dålig den än är. Justin Timberlake spelar ju nämligen en av huvudrollerna!
Betyg av filmen: Kan ju passa på att betygsätta denna filmen nu när vi precis har sett den. Lättsam och smårolig skulle jag vilja påstå. Men jag får nog ändra mej angående Justin Timberlake, för någon puddig var han inte längre..
Men klart sevärd!

Kommentarer
Postat av: lars

Jag avskydde Justins roll i den där filmen. Fy. Jag mår illa bara jag tänker på honom.

2011-11-25 @ 00:02:21
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0