Bonde söker

Bonde söker fru är programmet som är på tv:n just nu. Pär-Ola verkar ju ha hamnat i blåsväder sedan han blev "känd" genom detta programmet. Och jag kan inte påstå att han är någon favorit i mina ögon heller. Men smaken är som baken, och tur är väl det...

För övrigt har dagen ägnats åt arbete och träning på gymmet. Hade tänkt att komma igång med min pulsklocka men dom på gymmet tyckte att man skulle leta upp en enorm backe utomhus för att få bästa resultatet. Värma upp ordentligt och sen maxa. Så jag får väl samla mod och kraft för att ta tu med detta.
Idag sprang jag på löpbandet ist, och det var inte igår kan jag säga. Avslutade med ett Core pass så man kan sitta och dega i soffan med gott samvete ikväll.
Ser fram emot morgondagen, vi kommer nämligen att få besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0