Danmark

Idag vart det en oväntad resa utomlands, dock inte så långt utan till grannlandet Danmark. Tanken vart att jag, Brandon, Jimmy och Tobbe skulle åka till Väla köpcentrum i Helsingborg för att fönstershoppa lite. Men påvägen ner så ändrades planerna, ist tog vi oss in i Helsingborg´s centrum och tog oss till färjeterminalen. Vi skulle nämligen åka till Helsingör.
Eftersom jag trodde att vi skulle till ett köpcentrum så lämnade jag ju kameran hemma, vilket var dumt då Helsingör var en mysig stad med så gator att strosa runt på. Men förhoppningsvis så åker vi dit igen, för det var ju busenkelt.
Vi gick och kollade runt lite, tog en öl på torget och bara njöt av solskenet.
Blev ju även lite shopping såklart, det fanns ju nämligen Tax Free på båten (som endast tog 20 minuter). När jag fyllde år så fick jag Body Butter från The Body Shop av min kära Mor. Så Satsumas doft fanns redan i mina ägor, och nu finns även Moringa och Cocconut. Loveli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0