Högskoleprovet!

Idag kan jag andas ut och slappna av, för nu kommer det inte att skrivas ett Högskoleprov igen på lååååång tid framöver vill jag lova.
Jag kan ju inte påstå att det kommer vara ett prov att skryta om, sen att 3 delar innehöll Matte B är ju en annan femma. Matte B har jag nämligen aldrig ens läst i skolan, så det sket sej kan man ju ärligt säga!
Men nu har jag gjort det, och sett hur det går till och det var ju det som var meningen!
Så igår var det Fest!
Det va jätte länge sedan som jag var ute. Så igår så hade vi en riktig tjejkväll hemma hos Emmilia. Madde är ju även tillbaka i Halmstad nu, vilket är sjukt kul!
Så vi sminka oss, laga mat och bara hade det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0