Jour Familj

Jag nämnde ju igår att vi skulle få besök idag, det är nämligen så att Boots har kommit till oss för att stanna ett tag. Tills det finns någon kärleksfull familj därute som önskar att ta fullt ansvar för honom kommer vi att ge denna lilla krabat all kärlek vi har! Vi kan ju tyvärr inte skaffa ett eget husdjur eftersom vi nte riktigt vet var vi kommer hålla hus. Då kände jag att detta var ett bra alternativ, att hjälpa till så länge vi kan!
Det är nämligen så att katthemmet Kattfoten här i Halmstad sökte akuta Jour Familjer till katter som folk ej kan ta hand om. Boots var nämligen hotad med avlivning, så då tog Kattfoten hand om honom.
Så finns det flera själar i Halmstad kommun som läser detta och är intresserade av att hjälpa till, kontakta då Kattfotens katthem.
Boots kommer även att bli kallad Bosse, Det har nämligen Brandon bestämmt!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Välkommen Bosse. Gud vad söt han är. Nu vill jag också ha ett husdjur. Kram

2011-10-20 @ 20:17:12
Postat av: Mam

Miss Y a Lott MY Besting Tjej. Vilken söting Ni fått hem Bosse.............Kommer att Bli Kul och Myspys tror Han kommer @ Trivas. Emlan ang Plugget No Daut aboth That Y Vill Fix it Plättanlättan ........Om Du frågar Mig iaf. Kramen 2 Y Brandon and Bosse

2011-10-20 @ 20:46:01
Postat av: Ann

Så fin han är, vilken fin grej att ta hand om en liten krabat som inte haft det så lätt! kramar!!!

2011-10-21 @ 07:37:56
Postat av: lars

Vilken sötis! Men hur skall ni kunna lämna tillbaka honom när det väl är dags? Han kommer att linda er runt lillfingret;)

2011-10-23 @ 10:31:18
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Ann

håller med föregående talare, jag tror han kommer att fånga ert totalt! kram puss

2011-10-24 @ 08:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0