Motivation tack!

Sedan igår eftermiddag har jag bara känt mej omotiverad och ledsen. Det hela började nog med att  bilen bara visade sej vara skrot, man tröttnar lixom.
Sen är det väl alla övriga tankar som flyger runt i huvudet.
Plugga? Jobba? Bo? Resa? Fritidssyssla?
Denna dagen har vi bara vart soffpotatisar här hemma, lika omotiverade till att ta tag i någonting. Det enda som rullat är tvättmaskinen men längre än så kommer vi inte. Och ännu mera ångest är det ju att denna dagen snart är slut.
Fy vad bitter jag låter nu, men jag antar att denna dagen är en sådan dag man bara vill glömma!

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag vill bara säga att jag tycker att du är en sån grym tjej Emely.Snygg, trevlig,smart och driven. Vad du än kommer att ta dig för så kommer du att lyckas. Det är inget du kan styra över, det ligger i din natur.Vissa har det och vissa har det inte.Förhoppningsvis inser du det innan du är gammal och grå. Å skulle det krisa riktigt sitter Angelica redo med pandapuzzel och en kanna the.

2011-10-07 @ 02:45:13
URL: http://www.pappahumor.wordpress.com
Postat av: Emely

Tack Lars för dina fina ord. Det värmer!

Jag hoppas dock att kannan me the kommer att stå på bordet innan det gått för långt, för jag vill ses snart! :)

2011-10-08 @ 21:31:31
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0