Grape-frukost

Fredag, wiiiii!
Hela veckan har jag trott att vi ligger 1 dag före, idag skulle det alltså vara Lördag. Det började i Tisdag att jag trodde att det var onsdag osv...
Och här sitter jag nu och har precis intagit min frukost denna Fredag morgon och får bara inse att jag har några timmar kvar att jobba på denna veckan innan jag kan ta helg!
Sitter och lyssnar på morgonpasset i P3 och drömmer mej bort, har precis kollat lite priser på flygbiljetter för jag känner att det börjar dra i min restarm igen. Just nu skulle jag kunna döda, (nej inte döda på riktigt) för att få känna lite sol och värme på denna bleka kropp!
Men icke sa nicke, bara att ta på sej sitt underställ och gå till jobbet! Brrr..
Hoppas att min önskan att få resa igen snart går i uppfyllelse!


Jag vill ut på äventyr igen!

Kommentarer
Postat av: lars

London och Skottland blir det i år. Solen får nog vänta för mig , men det kanske blir något till hösten vi får se;) En bucketlist låter bra. Visst var det en film under samma titel? Morgan Freeman och Jack Nickelson var huvudpersonerna tror jag. Underbar film.

2012-02-10 @ 09:30:45
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Emely

Vad kul att du skriver om Bucket List, jag har nämligen knåpat på min ett tag nu. Och flera saker kommer jag på då och då.

Har tänkt att blogga om det med, men vart smålat sista tiden med idéer. Så tack för att du påminner mej! :)

London är ju en dröm som jag hoppas kunna få uppleva. Jag hoppas att ni får det underbart!

Kram

2012-02-10 @ 19:12:56
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0