Jag älskar helger!

Idag är nog den kyligaste dagen i Halmstad hittills, Termometern visar -15.2 men solen skiner. Så att idag är det den gamla slitna Canada Goose jackan som åker på för annars kommer detta inte att gå!
Jag har precis laddat upp magen med havregrynsgröt, kokt ägg och slitter nu och smaskar på en Grapefrukt. Grapefrukt ger mej glada minnen, jag har nämligen inte ätit det sedan jag och Brandon pallade det i USA. (Jag vet, det är inte snällt att göra så men den chansen kommer jag aldrig att få i Sverige tänkte jag. Här växer dom ju inte på träd) Så det är goa minnen helt enkelt.
Ska snart börja packa min träningsväska och bege mej in till gymmet. Idag hade dom ett extra insatt Core Pilatesboll pass, som jag tyckte kunde vara intressant att gå på. För att få lära sej lite nya övningar hade inte var fel.
Brandon vakna upp med någonting som liknade migrän, så honom har jag nu bäddat ner igen. Hoppas att det går över, och att man kanske kan mötas upp i stan om några timmar och ta en Lördags fika!
Ha en trevlig Lördag ni med!
Såhär såg det alltså ut på min undercover Grape-turne som vi hade i USA.

Kommentarer
Postat av: lars

Vad snällt av dig att vi får sova över. Lovis kommer dock inte , utan du får nöja dig med två vuxna barn;)Vad duktig du är med träningen. Keep up the good work!kram

2012-02-06 @ 11:03:10
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Emely

Självklart är ni välkomna, det är ju jätte kul att få lite tid att umgås!

Lovis hade vart jätte välkommen me, såklart men det vet ni ju redan!

Kram

2012-02-06 @ 18:08:27
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0