The Bucket List - önskelistan

För någon månad sedan så såg vi filmen The Bucket List här hemma, en film om två personer som blir sjuka och vill uppleva allting som dom alltid önskat att göra innan deras tid är över på jordlivet.
På ens Bucket List får man skriva upp Allting som man önskar att uppleva i livet, små som stora saker. Det är bara din egen fantasi som kan sätta gränserna!
För några veckor sedan så gick jag och köpte mej en fin liten blommig skrivbok, just för att jag ska kunna antecka alla mina önskemål som jag hoppas att jag en dag kommer att få uppleva.
Jag har ju redan gjort många av dom resorna och sakerna som jag drömde om för några år sedan, så nu fyller jag på med nya önskemål. Titt som tätt kommer jag på en ny sak som jag vill göra, och flera sidor kommer det nog bli med åren.
Några utav sakerna som jag har antecknat på min Bucket List är:

Resa till London
Uppleva Norrsken
Se valar
Ta MC-kort
Se pingviner
Hoppa fällskärm
Fira nyår i New York
Åka till Alaska
Bo på ishotellet
Köpa hus
Simma med sköldpaddor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0