Nu kan denna veckan bara bli bättre

Helgen är över och det märktes idag på jobbet vill jag lova. Det började redan igårkväll då jag fick ett sms kl 20.15 och fråga om jag kunde komma till jobbet kl 07.00 idag, eftersom en i personalen var sjuk. Redan där började min inre stress, vilket resulterade i att jag yrade runt i lägenheten för att packa träningskläder och se till så allt var så förberett som det kunde bli. Och när jag väl stressar upp mej så sover jag fruktansvärt dåligt, vaknar av och till under hela natten. Väl på jobbet visade det sej att Servera som levererar våra varor kört dom till fel ställe, Panik!
Sen ringer den 2:a personen och sjukanmäler sej, och då sitter vi redan illa till. Och efter yttligare 1 timme ringer den 3:dje och säger att även han är sjuk!Va F*N, Är detta ett skämt eller!?
Hur som helst så tog vi oss igenom dagen, och detta är första gången som jag kan sitta ner. Och jag tror bestämmt att kraften precis rann ur mej...
Imorgon börjar jag kl 07.00 igen och då med 2 st sjuka i personalen. Alltså ännu en dag som denna!
Jag ser redan fram emot Fredag och kommande helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0