Snöblandat

Det öser ner snöblandat regn utanför fönstret just nu, och om man ska lita på dagens prognos så blir det inte mycket bättre än såhär idag. Riktigt tråkigt tycker jag, eftersom detta är hemma och fixar väder. Men idag hade jag vart sugen på att göra någonting eftersom hela förra helgen spenderades i soffan.
Tvätten är iallafall igång, och det ska nog städas lite här hemma innan man eventuellt tar sej utanför dörren. Vi hade tänkt att grilla ikväll, ja jag vet låter inte klokt. Men hade det vart uppehåll hade det var mysigt. För det är ju inte specieltt kallt ute nu, så det hade ju gått!
Ska nog gotta ner mej och läsa några kapitel till i min bok nu. Har börjat läsa fortsättningen på Sofie Sarenbrant´s bok Istället för dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0