Aftonbladet gav mej svaret på mina funderingar!

Har kännt mej lite hänging, trött, omotiverad och ledsen idag. Varför har jag inte vetat, men nu när jag kom hem så kollade jag Aftonbladets hemsida och ser denna stora rubrik på min dator skärm:

"Idag är den stora Depparedagen!"


Så Tack Aftonbladet, nu fick jag ju svar på min fråga varför jag kännt mej så nere idag!
Tydligen så ska denna dagen (enligt Aftonbladet) vara den deppigaste dagen på hela året. Det är en ny termin, mörk och kallt, inga storhelger att se fram emot, vissa har ont om pengar osv osv....
Skönt att denna dagen snart är över iallafall, så att morgondagen blir bättre. För om Måndagen den 16 Januari ska vara den deppigaste, måste ju dom kommande bara bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0