Fredagen den 13 Januari

Idag har det ju vart Fredagen den 13, vilket innebär Otur för större delen av den Svenska befolkningen. (Eller i skrivandets stund är det ju egentligen den 14 just nu eftersom klockan är efter midnatt) Det är ju vad man vill tro iaf, att denna dagen ska vara en riktig otursdag.
Men jag vill nog snarare påstå att detta har vart en av det bästa dagarna på länge. Jobbet flöt på och gick relativt fort och det är ju aldrig fel, sen var det bara hem och ta en dusch för att sedan få njuta av min julklapp som Brandon gav mej.
Jag fick ju nämligen 90 Minuters Thaimassage och det var så fruktansvärt skönt. Man känner sej ju som en ny människa i kroppen, även om det studtals gjorde fruktansvärt ont, och man ville bara skrika rakt ut så var det värt all smärta. Det känns som att axlarna sitter 5 cm längre ner och man är betydligt mycket mera rörlig.
Så jag hoppas att jag själv kommer att unna mej minst 1 Thai Massage i månaden framöver, och att det verkligen blir av!
Kvällen har spenderats i soffan med Emmilia, vi har haft en tjejkväll med tacopaj och mycket skratt. Brandon är iväg med sina killkompisar på killkväll, vilket han nog mer än väl behövde eftersom han ofta är med mej och Emmilia och får höra på vårat tjat och gnat.
Så denna helgen kan nog inte annat än att bli bra, Med en sådan har lyckad rivstart!



Kommentarer
Postat av: lars

Vad roligt att du oxå fick massage. Jag var på Taimassage på lördagen och fick mig en ordentlig genomkörare. Inget finlir men helt klart värt pengarna.

2012-01-17 @ 01:21:56
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Emely

Nej jäklar vad ont det gör när dom kör ner armbågarna på en. Jag hade som träningsvärk dagen efter. Men det hjälpte sjukt mycket! Så jag hoppas verkligen att man unnar sej det igen!

2012-01-18 @ 08:36:25
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0