Som jag saknat

Fredagkväll och vi myser i soffan!
Igår hämtade jag upp Angelica och Lovis på tågstationen så fort jag slutat jobba, och sedan var det handlig inför vårat våffelkalas som vi tänkte bjuda våra gäster på! Själv har jag inte ätit våfflor på flera år, så det gick hem både hos Lovis och hos oss andra!
Sen lekte vi en hel del, myste och prata strunt. Strunten kom ju såklar när lilltrollet hade somnat. :)
Jag var ju tvungen att jobba idag, så då har Angelica och Lovis sysselsatt sej själva. Mötte upp dom gjorde jag på biblioteket det vi lekte, målade och lånade hem lite barn böcker till Lovis.
Till kvällsmat lagade vi indisk mat, vilket vart fruktansvärt Gott så det ska göras om snart igen vill jag lova!
Ser fram emot imorgon då jag är ledig och vi ska på examenskalas och hitta på en massa annat skoj!
Natti tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0