TRX

Idag har jag känt mej betydligt mycket gladare och motiverad, så att depparedagen hade inverkan på mej får jag nog erkänna!
Så nu rullar veckan på som vanligt, har dock provat på TRX på gymmet igår och ska nog även göra det imorgon igen för det va bra kul! Tror dock att det tar några gånger att komma in i tekniken, men känner av det i kroppen gör jag redan. Och träningsvärk lite då och då det gillar jag att ha, får då känner man iaf att man har tränat.
Dock så verkar mitt knä har tagit stryk av all löpträning som jag försökt ha varje vecka. Tror att det är för att sen jag bytte gym så har jag ju inte gått på ett enda pass, utan bara sprunigt på banden och tränat på maskinerna. Så mina knän fick nog lite utav en chock, för att när jag böjer det så gör det ont som fasiken. Har fått förklarat för mej att det är en sena som är överbelastad och som då skaver varje gång jag böjer det. Vila, fick jag som råd. Men det är inte riktigt min grej när jag envist har bestämmt mej för att göra någonting.
Istället har jag fått stå på en Crosstrainer och nött, vilket inte heller är fy skam kalori mässigt har det visat sej, men man känner sej ju inte lika duktig!
TRX tycker jag att alla borde prova!


Kommentarer
Postat av: lars

Amen på den

2012-01-18 @ 01:10:44
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0