Booom Baaaaam!

Denna morgonen vaknade jag utav en smäll utav dess like. Åskan hade nämligen hittat hit, och small även till 2 sek efter blixten visat sej. Så att det var precis över oss gick inte att missa. Min första tanke var att dra ut alla kontakter, så upp for jag fortare än kvickt. Sen bäddade jag ner mej i soffan med en bok och bara njöt utav spöregnet. Det kan ändå vara ganska mysigt kan jag tycka, bara kura ihop sej och lyssna! 
 
Får se vad som händer idag, har inga direkta planer. Eftersom min förkylning verkar vara ihållande så borde jag bara ta det lungt. Men det är svårt när det spritter i benen! :)
 
 
Igår köpte jag och Brandon frukost på bageriet i stan, och satte oss i en park och njöt utav solen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Niki

Vad mysigt med frukost ute, om bara Adam kunde orka med sånt.
Bilder kommer när jag väl har inspiration och modell :)

Svar: Han orkar nog med det han med! :) Inte meningen att tjata med bilderna, men det är ju kul att kolla in lite då och då såklart!
Emely

2012-07-03 @ 18:43:37
URL: http://nikizekaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0