Vips, så var den visst borta!

Godmorgon!
Har sovit sjukt dåligt inatt, men jag är rädd för att det beror på att jag börjar bli lite smått sjuk. Har hosta som river i halsen, och rösten försvinner lite till och från. Det började redan igårkväll, men jag hoppas att det går över lika fort igen för att vara sjuk har jag minsann inte tid att vara! Jag som hade tänkt att träna ikväll med, det får jag nog bara glömma...
Så efter att ha vridit och vänt på mej så gav jag upp och gick upp 05.20. Antar att det kommer att kännas lite senare på eftermiddagen. But what to do!?

Idag känner man sej lite gladare iaf, för solen skiner just nu. Igår hade vi ju ett regnväder utav bara helsike, det regnade precis hela dagen!
Ska nog koka lite kaffe och försöka bli en människa nu, sen är det bara att cykla till jobbet!
Önskar ju egentligen att jag kunde vara lika slapp som Bosse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0