Housewifes på hög nivå!

Fullspäckade dagar har det vart onsdag och torsdag nu!
Och sämre blir det minsann inte heller i helgen!

Igår så gick jag och Emmilia runt i hela Sthlm känndes det som! Men det va ju så fint väder, och röra på sej är ju inget fel!
Och på kvällen tog vi cykeln ner till Kungsan!
Eldkvarn hade konsert där igår, inte för att jag är nått större fan men det va bra! Kul att göra nånting med!
Så igår när vi kom hem va vi bra möra, så inatt har man sovit som i koma...

Och idag vart det en lång morgon promenad, och sen la vi oss och glassa ute i solen! Jag skulle ju såklart försöka läsa ur min nya bok, men kom väl som vanligt 2 sidor innan jag somnade till! Det slår ju aldrig fel...


Hitta en liten kompis i gräset idag!


Storbak har vi även hunnit me här hemma, vi skulle ju mötas upp för picknik i Vasaparken idag! Så vi tänkte, vad passar inte bättre än att baka till det!
Så våran picknik korg innehöll:

Matväg:
Köttfärspaj
Tzatziki
Grymm sallad

Bakväg:
Morotskaka
Brownie med walnötter och hallon!


Så det va lyckat på jag all säga!

Nu sitter vi här hemma Jag, Brandon och Emmilia helt sega. Är nog dags att krypa ner i bingen snart me. Själv ska jag ju upp och gästspela på EH Gullmars imorrn! Så kom förbi innan ni ska till jobbet vettja!
Är till och med lite nervör, va ju ändå typ 3 1/2 månad sen man jobbade på EH nu. Men kul ska det bli!


 


Kommentarer
Postat av: Angelica

åh det låter så härligt alltihop..och allt ni gör..myysig sommar! hoppas du kan komma till mig nåt med:) loveya!

2010-06-04 @ 13:04:52
URL: http://angelicah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0