Bali: Kuta

Hade fått en massa mail om att folk va oroliga för oss därhemma. Men det kan vi meddela, att det har ni inget för! Vi befinner oss på Bali igen och här är allting bra som vanligt!

Det har tydligen hänt någonting i västra indonesien, men det visste vi inte ens själva om förns vi läste era mail.
Man lever ju som sagt i sin egen lilla bubbla när man är ute på resande fot, man har inte så stor koll på vad som händer runtomkring i världen. Och det kan väl både tänkas vara positivt och negativt. Men man får helt enkelt ta en dag i taget!

Vi har hyrt en moped igen nu under denna veckan som vi har kvar att spendera i Indonesien. Det är så skönt att ha, en frihet att kunna göra det man vill om dagarna. Men just nu så är vi tillbaka i Kuta, och vi funderar på att stanna kvar här tills vi flyger vidare till Borneo. Och så får vi hellre hitta på saker på dagarna. för under dagtid är inte Kuta så himla spännande.

Brandons öroninflammation har vi nog fått ordning på nu, och det va ju på tiden. Dock så har vi ju magproblemet kvar som verkar komma och gå, han får som kramper ibland som sitter i ett tag, men sen försvinner dom igen. Och vi vet inte riktigt vad det kan tänka sej vara. När han va hos läkaren för örat så tog vi ju upp magen då med, och han påstod att det kanske kunde tänka sej va stress eller någonting liknande som kommer ikapp en. Men det har vi dock båda svårt att tro, för stressa det har vi minsann inte sysslat med den senaste tiden. Så vi ska kolla upp det ordentligt innan vi far vidare.

Och jag har ju funderat lite över mitt norska skattebesked den senaste tiden, skulle ju få besked nu i Oktober så jag har spänt väntat. Man vet ju aldrig hur det blir med sånt där. Måste man betala eller får man tillbaka pengar.
Pratade med en trevlig dam på skattekontoret i Oslo igår, och hon kunde meddela mej att jag behövde absolut inte oroa mej. För jag skulle få tillbaka en bra summa pengar, som hon uttryckte det. Hon fick ju tyvärr inte säga någon summa över telefonen, men jag blev ju så nyfiken. Men som tur var så hade mamma fått hem brevet och där stod även summan! Och det vara bara att skrika av lycka kan jag meddela!
I love Norway!

Kommentarer
Postat av: Mariann

kramar till er båda. jag hoppas att Brandons mage lugnar ner sig. Njut! Jag är så glad att ni är i säkerhet.

2010-10-29 @ 05:13:09
Postat av: Mariann

kramar till er båda. jag hoppas att Brandons mage lugnar ner sig. Njut! Jag är så glad att ni är i säkerhet.

2010-10-29 @ 05:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0