Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra!

För mej själv idag ! :)
Sitter just nu och avnjuter en lyx frukost!
Svin god Toas och en Shake på det !
Kan inte bli bättre!

Brandon är som ett lyckligt barn, för här där vi äter frukost så kan man köpa Svenskt snus! ca 70kr dosan, men det va han inte seg på att nappa på. Eftersom Brandon inte har mera så skrek han av lycka, och jag med för den delen... nikotinhumör är inte alltid det roligaste att ha att göra med!

Mc:n är packad och vi ska åka till Kuta nr vi är klara!
Och förhoppningsvis blir det lite kalas där ikväll! :)

Tack alla söta för gratulationer, det värmer gott!

Kommentarer
Postat av: Älsklings Mamman Den Bäst

Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatis Miljoner Billjoner.Tänka att Just Min Egen Älskade Unge en av De 100 % Bästa Livet (Dad) Givit Mig = Alltså Christoffer och Dig. Fyller 25 År . Kan Känna Mig Stolt och Lycklig . Äre Vare Gud I höjden Prisad vare en Pris...........Kan Förstå att Brandon är Lycklig för Snuset. Köööööööööp en Stock är Min rekomendation.Ja hare Bättre än Bättrigat Älskade Min egen Unge och Brandon ............Skulle Vilja Kraaaaaaaaaaaama lOVE Y 4 Ever Miss Y a Lott. Mamman som kännt Dig 25 år 9 månader.

2010-10-02 @ 10:01:07
Postat av: Mariann

Jag läste din mammas hyllning. Du är en lycklig "Unge". Många som önskar dig GRATTIS idag och njut av din dag. Säger som din mamma köp en stock. Snusabstinens är inte att leka med ;o)

Kramar i massor från den andra "mamman"

2010-10-02 @ 16:29:41
Postat av: Charlie

Ett stort grattis till min älskade vän som fyllde 25 år igår!!!!!

Lovar att detta ska firas vid hemkomsten -med Dior, Chanel el Vuitton?! klackar i taket såklart!!!! (det bästa för den bästa).

Ta hand om er och njut, njut och åter njut!

Älskar dig mitt gamla hjärta!

Pussar fr Charlie

2010-10-03 @ 14:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0