Försöker komma igång...

Sedan vi lämnade Sverige så har detta med motion inte vart en daglig aktivitet utav min vardag. Och det är något jag saknar enormt, att träna. Det gör att jag känner mej piggare, fräschare och gladare.
Och som det är just så känns det som att kroppen bara förfaller...
Så jag kände att nu får det vara nog! 
Så därför har ju nu 2 dagar i rad vart ute och sprungit några kilometer, och hoppas på att jag lyckas hålla igång med iaf löpningen! Försöker sätta ett mål på att iaf springa 3-4 dagar i veckan...
Men jag saknar Body Pump, så väl hemma på Svensk mark igen blir det till att köpa ett gym kort och komma tillbaka till den kropp jag trivs med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0