Platinum nästa!

Igår och idag så har jag och Brandon delat upp oss lite. Jag vill nämligen passa på att shoppa när jag kan, medans han har hittat allting som han vill ha!
Så nu är det jag som ska ta bussen och sen flodbåten till Platium, för att hoppas att jag kan hitta en hel del fint till sommaren! Vi ska nämligen skicka hem en kartong till Sverige och då får man ju passa på! :)
Brandon ligger kvar och snarkar i sängen, honom går det minsann ingen nöd på! För är det någonting som han är bra på så är det att sova!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Hoppas allt är bra med er, läste att det inte var 100% för några dagar sen men roligt att ni är tillbaka i Bangkok! Hur ser planerna ut för er framöver? Hur ser det ut med USA? Skulle vara roligt om ni kom hit och hälsade på! Ha det så bra! Kramar från Johanna

2011-01-24 @ 17:57:49
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0