Dagarna bara flyger iväg!

Herre gud!
Nu va det nån dag sen jag var inne på bloggen, även om det känns som att det var igår. Tiden bara springer iväg fast vi egentligen inte gör så mycket.
- Så vad gör vi kan man ju fråga sej själv?
Inte mycket vill jag påstå, blir lite häng vid poolen med en go bok, åker till nått köpcentrum och spenderar lite dollars och bara umgås med varandra.
Det finns fortfarande saker som vi skulle vilja göra och bocka av på våran "to do" lista innan vi ska fara hem igen, men samtidigt så har vi det så himla bra här i huset så vi har inte dåligt samvete om det inte blir av.
Vi njuter och har det bra helt enkelt, det är ju trots allt bara 3 veckor kvar innan allvaret börjar där hemma.
Kan ju bjuda på lite utav mina saker som jag har hunnit shoppa i dagarna!
Lite fräscha sommarlinnen sitter aldrig fel!


Lite gott och blandat,strumport,sport BH, mascara, nagelack mm...


Älskar färgen på min nya plånbok!


Men det bästa köpet är ändå mina nya springskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0