Godmorgon!

Godmorgon!
Såhär är det alltid när man är ledig tycker jag, på Fredagkvällen kan man vara uppe hur länge som helst utan att bli trött. I mitt fall somnade jag cirka 02.30, men lik förbaskat så vaknar jag kl 07.00 en Lördagmorgon när man egentligen kan sova hur länge som helst!
På något konstigt sätt så känner jag mej ändå pigg. Och fruktansvärt sugen på att baka. Så jag tänkte springa till Ica nu så fort dom öppnar, och köpa ingredienser till kanelbullar.
För det var bra länge sedan jag bakade kanelbullar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för tipset! Det ska jag absolut kolla upp :)

Kanelbullar måste jag nog också göra! Gu så gott!

2011-11-08 @ 21:32:41
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0