Pannkaka

Söndag i stugan, tvätten har vart igång sen jag vaknade och nu ska det göras pannkakor. Vi har haft en bra helg, ganska lung och skön.
Igår så åkte jag och Brandon och spelade badminton, och det va ju inte igår man gjorde det. Tror att sist jag spelade det var i högstadiet på skolgymnastiken, så att påstå att det gick bra igår är ju en liten överdrift. Men kul var det!
Igår kväll så var vi bjudna hem till Jimmy soom fyllde 30 år i Onsdags. Så vi bjöds på smörgåstårta och ett jäkla kalas. Dock begav vi oss hemmåt när dom andra gick ut och gjorde stan, jag var inte helt på topp igår.
Ikväll ska det bara kollas på film, ätas pannkakor och godis. För imorgon är det Måndag igen, och då är det jobb och träning som står på schemat!
Ha en skön kväll!
Bosse-Bus är gärna med när man pysslar med tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0