17.00 stb

17.00 Stb (stand by) var precis det som jag hade på mitt schema på Bulls idag, vilket resulterade i att jag blev ledig. Det var nämligen inga Halmstadbor som var så sugna på ett sitta på en uteservering och frysa "rumpan" av sej en löningsfredag som denna.
Och jag kan förstå dom, för det är verkligen ingen värme kvar i luften!
Istället så har jag tillbringat kvällen tillsammans med Emmilia och hennes mamma, vi åt en jätte god middag, kollade på Idol och prata. Så jag kan inte klaga med andra ord.
Brandon åkte iväg på annat håll, han är nämligen på "grabb fest".
Imorgon så öppnar jag på jobbet och har äran att gå hem kl 18.00 vilket känns som riktigt lyx på en Lördag.
Det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: mariann

Hej och hå. Roligt att du är glad. Ha en trevlig kväll.

2011-09-24 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0