Lill Lördag

Idag är det ju Onsdag, även kallad lill lördag!
Vilket även är min underbara Morfars födelsedag, Grattis Morfar!

Jag har fått ett extrapass idag som jag snart ska gå på, får se om folk hittar sej ut i regnet för att unna sej en matbit. Annars blir det nog lungnare än lugnast på arbetet idag!
Även dagens träning är avklarad, vid lunchtid idag så var jag på Spinning i 1 timme. Jag hatar spinning kan jag även tillägga!
Men idag så fick man ha pulsband på sej så man kunde följa sej på en storbildskärm genom hela passet, och jag måste erkänna att man blev lite extra peppad och glömde bort tiden lite!
Och det gör ju inget, för spinning är ju så fruktansvärt jobbigt!
Nu måste jag byta om för att spinna vidare till jobbet! 
Hoppas ni där hemma får en bra lill Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0