Måndag

Då hade vi en ännu en ny Måndag, även en ny vecka.
Helgen för min egen del har endast handlar om arbete, och efter att ha vart ledig nästan 2 veckor var det kul att träffa kollegor och jobba igen! Dock jobbade jag ju bara Fredag och Lördag, eftersom vi har stäng uteserveringen i veckorna.
Så numera vet jag inte om jag ska kalla mej själv arbetslös eller mellan två jobb!?
(Bara det att jag ännu inte är helt hundra på vad det andra jobbet är för jobb.)

Idag kommer det nog bara att bli en fixar dag för min del, tvätten är igång och matlistan är skriven så ICA är ett måste.
Hade även tänkt att träna, måste komma igång med det nu igen efter veckor av lathet. Så det kommer även att investeras i ett gymkort.
Ja det va nog planerna för min dag!
När vi får hem reklam från ica ser det ut som jag har ny kille, det är nämligen Kelland som står på papprena då. Vilket är Brandons mellan namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0