Fredag, tack och lov!

Denna veckan har det kännts som att det aldrig ska bli Fredag, men idag blev det tack å lov!
Jag har precis vart på min konstigaste arbetsintervju, till ett jobb som jag inte ens har sökt utan blev kontaktad av. Vi får väl se hur det blir med den saken, om jag säger så. Magkänslan säger att man kanske ska passa på detta.
Helt slut är jag efter denna veckan, så ikväll blir det nu tv-mys tillsammans med Bosse-bus. Han verkar dock inte vara lika mys sugen, för han springer kapplöpning mellan kök och vardagsrum. Så nu har jag bullat upp med nötter, melon och keso med päron och vanilj smak. Mummsfilibabba!


För 2v sedan så hade vi Lovis-Bus hemma hos oss.
Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0