Tisdagar på SVT

Idag är det Tisdag som ni alla säkert är medvetna om!?
(Själv har jag gått runt och trott att det är Onsdag, vilket inte är så bra då veckan kommer att kännas extra lång!)
Och Tisdagar kl 20.00 på SVT1 är dagen jag bokat för tv. Då visar dom nämligen Mot Alla Odds!
Såhär beskriver SVT sin egen produktion:

"Mot alla odds är en realityserie där tio personer med olika funktionsnedsättningar ger sig ut på sitt liv äventyr.
Tillsammans ska de ta sig 150 mil från Victoriafallen i Zambia till Skelettkusten i Namibia. Utmaningen består i att trots svårforcerad terräng, extrema väderförhållanden och faror i form av vilda djur, vätskebrist och utmattning, tillsammans nå det uppsatta målet. Alla ska me och Ingen röstas ut. För att klara utmaningen måste deltagarna gemensamt övervinna både yttre hinder och sina egna begränsningar."

Detta är en serie som verkligen tilltalar mej, jag blir sjukt inspirerad utav dessa fantastiska personer. Och jag hoppas att det är flera utav er därute och inte bara jag som följer dessa fantastiska personer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0