Sol i sinne, brun inne

Herre min Gud vilket fint väder vi har haft här i Halmstad idag! Det har vart strålande solsken och nån minusgrad, helt perfa!
Så det blev en promenix in till stan, sen tog jag, Brandon och Emmilia en fika på Skånskan. Blev varsin semla för oss, vilket även var den första för året!
Nu ligger vi här alla tre i soffan och funderar på vad tusan vi ska hitta på ikväll, vi är alla sugna på att göra någonting men vet inte riktigt vad. Festa och dricka går bort, så mycket är vi alla överens om iaf.
Slutar säkert med en kväll i soffan och en massa film, låter ju inte ehlt fel om jag ska prata för mej själv!
Såhär fint väder har vi haft idag!


Är ju svårt att förstå att det är snöstorm i Norrtälje just nu!

Kommentarer
Postat av: lars

Så vackert! Nästan som vår. Snart har du ett litet troll på besök. Lite avundsjuk är jag på att du får rå om mina två älsklingar under en hel helg. Kram

2012-01-17 @ 01:19:17
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Emely

Ja det var jätte fint väder förra helgen, så man kan inte annat än att bli glad! :)

Nästa gång får du också följa med och hälsa på, och vi har även planer på att besöka er!

Kram

2012-01-18 @ 08:34:38
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0