Bali: Sanur

Sanur, sanur!

Resan hit gick kanoners, njot av den vackra naturen!

Val framme har sa lamnade vi Madde med ryggsackarna, medans jag och Emmila vandrade vidare och letade boende. Annars sa brukar det va jag som ar vask passare men idag bot vi av! :)
Dock drog jag nitlotten, for att det va inte det lattaste att hitta billigt boende har inte. Allting va upptaget! Och va det inte upptaget sa va det skit dyrt...
Men efter ca 3 timmars letande sa hitta va ett soft place som vi tog!

Fanns aven rum till Stoffe och Ida som kommer hit imorgon, sa det bokade vi me at dom!
Ser fram emot det sjukt mycket! Har ju aldrig vart ifran min bror sahar lange, har ju inte traffat han sen i Augusti!

Annars sa har vi inte gjort sa mycket idag, gick och at en sen lunch och bladdrade i skvaller tidningar. Och nu kom vi precis fran den stora mat affaren dar vi har gatt och kikat lite! :)
Snala som vi ar blev det dock inte mycket handlat, mest vatten.. Men alltid kul att titta vad som finns!

Sanur gillar vi verkligen av det vi sett hittils! Finns en massa mysiga stallen vart man an gar, men live musik osv.
Har ca 1 minut till standen me, sa imorgon hoppas vi att vadret ar med oss sa vi kan fa sola lite! :)

Ska springa hem till tjejerna nu, dom har lite spa dar hemma som jag inte far missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0