Malaysia: Kuala Lumpur

Helt slut nu maste jag erkanna!
Har sovit 7 timmar pa tva dygn nu, sa nu borjan kroppen allt bli mor...
Men det blev ju saklart en del shopping idag me!
Nu ar bara problemet att packa vaskan infor flygresan imorgon! Det kommer att bli spannande!

Om jag ska erkanna sa ar jag glad att dessa tre dagar i KL snart ar over, for nu vill inte min kropp mera! Dock trisst att det enda man har sett av staden ar olika kopcenter. Men man far va lite mera turist nasta gang man kommer till stan! :)

Nar vi skulle hem idag sa oppnade sej himlen lite smatt kan man saga, sa det va inte mycket som va torrt nar vi kom hem inte! Sjukt hur det bara kan osa ner!

Bjuder pa lite bilder fran sista tiden nu nar det val funkar igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0