Thailand: Bangkok

Forsoker ju lagga upp bilder, men som vanligt sa verkar det ju inte vara min grejj det! Gar sa segt sa det far nog bli en uppdatering pa det nar jag val ar hemma i Sverige! Ledsen for det!

Har haft en skon dag idag, borjade med en valbehovlig Thai Massage! Kan man borja dagen battre? Dock sa va det ett spo regn utav dess like som inte ville ge med sej till en borjan.. men tillslut sa klarnade det lite!

Blev en god och frukost, och sen nan timme vid poolen innan det blev for mulet igen.

Gar mest och fordriver tiden nu kanns det som, vi kopte oss en matbit och gick och la oss i parken och titta pa folk och lyssna pa musik. Man har ju verkligen tusen tankar i huvudet just nu, sa det finns ju mycket att disskutera! Bra sega har vi vart me!

Alla inkop ar ju klara och det kanns sa skont!
Dock kommer nasta problem snart, och det ar att fa med sej allt i vaskan. Ska bli valdigt spannande kan jag bara saga!

Mamma jag ar ledsen, men min tonarstrots verkar inte vara over an! Eller sa ar det kanske en 25 ars kris som borjar narma sej!? Vem vet!?
Men imorgon ska jag iaf gora en ny Dermal Anchor!
Ajja Bajja!

Det ar verkligen en konstig stammning har i Bangkok just nu, och det kanns sa fel att vara har! Aven om det ar lungt har dar vi bor sa ar det sa sjukt att ta in det som hander har just nu. Och det ar ju bara kilometer bort...
Fran poolen pa taket pa varat hotell sa ser men ut over staden, och man ser exakt vart det ar krig just nu, det brinner och ar stora svarta rokmoln som klar himlen.
Det kanns sa fel att har tar vi massage och ater gott om dagarna, medans bara nan kilomerter bort ar det fullt krig. Man kan inte tro det som man ser pa nyheterna, att det ar har!
Hoppas verkligen att det lugnar sej snart, det ar ju sa manga som blir drabbade av detta som hander just nu!
Ska bli skont att fa lamna Bangkok snart, kanns inte sakert att vara har!




Kommentarer
Postat av: Angelicah

åh nu är du snart hemma i sverige igen!! saknar dig!! lilla Lovis hälsar så gott!!PUSS!!

2010-05-17 @ 21:15:28
URL: http://angelicah.bloggspace.se
Postat av: Mariann

Jag vet att det är i alla fall en som räknar dagarna och timmarna tills du landar. Jag också!

Kramar

2010-05-18 @ 06:53:08
Postat av: Ann

va rädd om dej å se till att hålla dej så långt bort från d där som möjligt är du snäll!!!



Såg på tv imorse å tänkte på dej direkt!!!



se till att komma hem välbehålen, kramar i massor!!!

2010-05-19 @ 10:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0