Sista natten..

Har precis sovit sista natten i lägenheten här på Gullmarsplan som vi trivts så bra i. Och det känns lite vemodigt att lämna den måste jag allt erkänna!
Men vi har ju mycket annat kul att se fram emot.
Imorgon börjar ju äventyret på riktigt.
Skickade ju ut ett sms till många av mina nära och kära, och då visade det sej att vissa inte ens visste att vi skulle iväg. Så vi får väl dra resplanen till er lite; (det lilla vi själva vet)
Imorgon Onsdagen den 15 September kl 11:25 så lyfter vårat plan från Arlanda mot Bali. Väl på plats så kommer nog grabbarna grus från halmstad att möta upp oss. Brandon har nämligen 3 vänner som studerar på Bali. Så vi kommer nog att passa på att hinna träffa dom den första tiden.
Sen är det så att vi har visum i Indonesien i 2 månader, så vi kan göra precis vad vi vill! Men vi har pratat om att åka till Gilli, Komodo och Flores. Och sen har vi en biljett till Borneo bokad från Jakarta, men vi får se hur vi gör med den.
Det enda vi vet är att vi planerar inte allt för mycket, utan vi tar det som det kommer. Vi gör det vi är sugna på, och åker vidare när vi blir nyfikna på ett nytt ställe.
Men som vi pratat lite löst om här hemma, så blir det ca 6 månader i Asien och sen avslutar vi 3 månader i USA. Men det är ju under förutsättningen att vi trvis med att backpacka och att pengarna räcker som vi räknat på såklart!
Det är nämligen så att Brandon har aldrig vart på "solsemester" eller i Asien länder förut, så jag hoppas inte att han får en chock. Men dom flesta känner sej ju hemma i Asien så det ska nog gå bra.
Vi tar helt enkelt allt som det kommer!
Enkelt levene!
Men som jag skickade iväg i sms:et i veckan så kommer jag att behålla samma mobil nr som jag alltid har haft, kommer ju dock inte att använda telefonen på resan. Den ska också få semester, och dessutom är det ju en frihet att slippa!
Vi ska försöka uppdatera så ofta som det går, för att ni ska kunna ha lite koll på vad vi sysslar med. Så kika gärna in här lite då och då! :)
Jag önskar er alla här hemma en jätte bra tid, och ni måste lova att vara rädda om er och ta hand om varandra!
Min familj, Jag älskar er!
Vi drar oss ur nu när det börjar att bli kallt här hemma!
Låt äventyret börja!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter härligt, massa kul, mycket nya upplevelser, lite avis, Brandon ta hand om finaste Em nu.

Trogen bloggföljare

Kramar och Kärlek Maria

2010-09-14 @ 09:12:12
Postat av: Mariann

Såååå spännande. Stackars Brandon som aldrig varit på solsemester. Han har bara varit på skidsemester.

:o) Glöm inte badbyxorna!

Väntar på er i USA.

kramar

2010-09-14 @ 15:16:49
Postat av: Emely

Mariann det är verkligen inte synd om Brandon , har har ju älskat sina vinterresor.

Vi ser fram emot att träffa dej med snart! :)



Maria, lycka till med allt! Hade gärna vart med på eran stora dag! Men du finns i mitt hjärta!

2010-09-14 @ 21:27:38
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0