1000 Bitar

Jag har alltid vart lite utav en pussel-nörd. Jag kan sitta i timtal och pussla, det finns inget som kan störa mej. Och så har det vart sedan jag vart liten, Jag har ett jäkla tålamod när det gäller sådant.
När jag va yngre satt jag ofta framför tv:n hemma hos mormor och morfar på mitt pusselbord och var mera än nöjd.
Nu vart det ett bra tag sedan som jag vart i farten med det. Men när jag var hemma hos mamma på besök sist så hade hon köpt ett pussel till mej.
Så jag packade upp det när jag kom hem och sen tog det väl cirka 1 vecka innan jag var klar. Tycker att det är avslappnande att sitta nån timme på kvällen och ha någonting att pyssla med istället för att bara titta på tv.
Nu är det ju som sagt klar och snart ska det väl packas ihop igen, men kan erkänna att det känns lite vemodigt! :)
Detta var denna månadens pussel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0