En helg på sjön

Nu är vi ju tillbaka i Halmstad igen efter en jätte trevlig helg tillsammans med släkten på min pappas sida. Som jag nämnt tidigare så kan jag inte ens minnas att vi har gjort en sådan här sak tillsammans allihopa innan, så det vart extra kul.
Farfar fyllde ju som sagt 80 år på Lördagen, och det firades med ala cart middag på båten och en mycket trevlig kväll i en utav barerna.
Vi fick även en hel dag i Tallin och vilken mysig stad, dit skulle jag kunna tänka mej åka tillbaka igen. Små gator, mysiga barer och det mesta i medeltida stuk. Vi provade att dricka kanel öl vilket verkligen var något att rekommendera!
Mycket bra helg som sagt!
Nedan följer en Bildbomb!

Kommentarer
Postat av: mariann

Underbart att träffa släkten. Tallin verkar vara en mysig stad.

2011-07-05 @ 09:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0